Ваш браузер устарел и не обеспечивает полноценную и безопасную работу с сайтом. Пожалуйста обновите браузер, чтобы улучшить взаимодействие с сайтом.

Transformation of Consumer Behavior on the Market of Educational Services Under the Influence of Smart Technologies

Наименование публикации Transformation of Consumer Behavior on the Market of Educational Services Under the Influence of Smart Technologies
Тип публикации Статья
Библиографическое описание Transformation of Consumer Behavior on the Market of Educational Services Under the Influence of Smart Technologies (Scopus) Cite this paper as: Melnik T.I., Mushketova N.S., Maletina O.A. (2020) Transformation of Consumer Behavior on the Market of Educational Services Under the Influence of Smart Technologies. In: Popkova E.G., Sergi B.S. (eds) "Smart Technologies" for Society, State and Economy. ISC 2020. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 155. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-030-59126-7_175 First Online 16 October 2020 DOI https://doi.org/10.1007/978-3-030-59126-7_175 Publisher Name Springer, Cham Print ISBN 978-3-030-59125-0 Online ISBN 978-3-030-59126-7 eBook Packages Intelligent Technologies and Robotics Intelligent Technologies and Robotics (R0)
Аннотация -
Ключевые cлова -
Год публикации 2020
Автор(ы)
Электронная копия публикации -